COMUNICAT DE PRESĂ Consiliul Județean Ilfov a adoptat ieri bugetul pentru anul 2020, în valoare de 217 589 126 lei. Cele  mai importante proiecte ale CJ Ilfov sunt: proiectul de apa-canal, care prevede racordarea la utilități a 22 de localități; managementul modern al deșeurilor – colectare selectivă, transport, sortare și neutralizare. Totul, pentru un mediu curat și sănătos; nodul intermodal de la Moara Vlăsiei – va face legătura cu Otopeni, Bucuresti- Brașov și viitoarea autostradă A0, care va înconjura [...]
ANUNȚ DE PRESĂ Elevii devin ambasadori ai învățământului dual 30 de elevi ai Liceului Tehnologic „Cezar Nicolau” din Brănești devin azi ambasadori ai învățământului dual. Ambasadorii vor merge împreună cu profesorii lor în localitățile din care provin – din Ilfov, dar și din Giurgiu, Ialomița, Călărași – ca să promoveze învățământul profesional. Vor sta de vorbă cu elevi de clasa a opta și cu părinții lor și le vor prezenta avantajele învățământului dual. [...]
12.00  Participare, alături de ministrul educației, Monica Anisie,  la evenimentul dedicat învățământului dual, la Liceul Cezar Nicolau, Brănești, bulevardul I. C. Brătianu, nr 1B 14.00 Ședința Consiliului Județean Ilfov, la sediul din strada Ernest Juvara, nr 3-5, București
Consiliul Judeţean Ilfov se convoacă în ședință ordinară în data de 12.02.2020, la ora 14.00, la sediul Consiliului Judeţean Ilfov din strada Ernest Juvara, nr. 3 - 5, etaj 2, sector 6, Bucureşti. Ordinea de zi poate fi consultată aici: http://www.cjilfov.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=59&Itemid=183&lang=ro
Pe drumurile județene se circulă în condiții de iarnă. Operatorii celor șase baze de deszăpezire sunt pe teren și la această oră. Azi noapte au acționat in tot județul cu lame și sărărițe, în special în zona de sud-est, unde a nins mai mult: Cernica, Bălăceanca, Berceni, Copăceni, 1Decembrie, Daărăști, Măgurele. Ca să prevină problemele create de polei, echipajele au împrăștiat material antiderapant pe drumurile județene. Poliția rutieră îi sfătuiește pe șoferi să circule prident și să adapteze viteza la condițiile de trafic.
Cele șase baze de deszăpezire sunt dotate cu 69 de utilaje (autogradere, vole, încărcătoare frontale, autobasculante cu lamă și sărăriță, utilaje multifincționale Unimog), cu 1200 de tone de antiderapant și 1200 de metri cubi de nisip. Utilajele multifuncționale și autobasculantele au fost dotate cu GPS-uri, pentru a putea fi localizate cu ușurință. Pentru a preveni blocajele rutiere, în zonele cunoscute pentru acumulări de zăpadă, angajații Serviciului de Drumuri din subordinea Consiliului Județean Ilfov au montat 20 de kilometri de parazăpezi. În [...]
Image not available

Palatul Brâncovenesc de la Mogoșoaia

Palatul Mogoșoaia

Palatul Știrbei

Image not available

Mânăstirea Căldărușani

Image not available

Manastirea Samurcasesti

Image not available

Mânăstirea Snagov

INVITAȚIE DE PRESĂ

Încă un pas spre Nodul Intermodal București-Ilfov

Semnarea contractului pentru studiul de fezabilitate privind construcția Nodului Intermodal București-Ilfov va avea loc vineri, 4 octombrie, ora 11.30, la sediul Consiliului Județean Ilfov, din București, strada Ernest Juvara, nr. 3-5.  Alături de președintele CJ Ilfov, Marian Petrache, vor participa președintele TPF Ingineria, Marian Ion Constantinescu și primarul din Moara Vlăsiei, Andrei Filip. Vor lua cuvântul și președintele Confederației Naționale pentru Antreprenoriat Feminin, Cristina Chiriac și vicepreședintele Consiliului Economic și Social, Liviu Rogojinaru.

Studiul de fezabilitate va fi realizat de TPF Ingineria, în termen de șase luni, iar valoarea contractului este de 3.582.650,09 lei, fără TVA.

Un nod intermodal este un punct de intersecție între mai multe tipuri de transport. Nodul Intermodal București-Ilfov va fi construit la Moara Vlăsiei, unde, având în vedere apropierea de aeroportul Otopeni, se vor intersecta transportul aerian, rutier și feroviar.

Una dintre cele mai arzătoare probleme pentru transportatori și pentru călători este faptul că legătura dintre aeroportul Otopeni și restul țării nu se poate face pe o autostradă sau pe calea ferată. Și din această cauză Drumul Național 1 rămâne cea mai aglomerată arteră a țării.

Un nod intermodal de transport în zona aeroportului va rezolva problema. Aeroportul Internațional Henri Coandă va avea conexiuni cu autostrăzile A0 și A3, dar și cu rețeaua feroviară, atât pentru pasageri, cât și pentru transportul de marfă. Pasagerii vor ajunge la  destinație mai repede și mai simplu, iar transportul de mărfuri în regiunea București Ilfov s-ar intensifica – ar putea ajunge la un milion de tone pe an.

Nodul Intermodal București Ilfov va cuprinde: două terminale cargo (feroviar și rutier), un parc logistic (spații pentru depozitarea mărfurilor) și posibil stație CFR pentru călători (în cazul în care terminalul nu va fi făcut în aeroport).