8 aprilie 2020 COMUNICAT DE PRESĂ Referitor la poluarea din Periș Reprezentanții CJ Ilfov sunt în legătură cu celelalte autorități din județ, după ce un incendiu a izbucnit în localitatea Periș. Marian Petrache, despre poluarea din Periș: ”Am vorbit cu șeful inspectoratului județean de poliție, cu domnul Iacubuș. Polițiștii fac cercetări pentru identificarea persoanei/persoanelor care au dat foc, dar ar fi bine să facă cercetări și pe numele firmei care are în proprietate acele terenuri care iau foc. Am vorbit cu cei de la ISU care spun [...]
8 aprilie 2020 COMUNICAT DE PRESĂ Campania de combatere a țânțarilor începe de luni Serviciul Județean de Dezinsecție și Ecologizare Mediu, aflat în subordinea Consiliul Județean Ilfov, începe săptămâna viitoare campania de combatere a insectelor de disconfort. Marian Petrache, președintele CJ Ilfov: ” Să nu uităm că există viață și după coronavirus. E adevărat, principala bătălie o dăm acum cu pandemia. Dar în același timp cu pandemia avem de rezolvat și alte sarcini care ne-au rămas din viața noastră de dinainte de [...]
6 aprilie 2020 COMUNICAT DE PRESĂ VIZIERE DE LA SMARTLAB PENTRU SPITALUL JUDEȚEAN ILFOV SmartLab Măgurele – primul laborator inteligent pentru elevii din Ilfov- are activitatea intensă, zece ore pe zi, chiar dacă elevii stau acasă în această perioadă. Imprimantele 3D – folosite în scop didactic, în mod normal- produc acum materiale de protecție vitale: viziere pentru cei aflați în linia întâi a luptei cu pandemia de coronavirus și pentru cei care lucrează cu publicul. Remus Trandafir, directorul Direcției Programe de [...]
3 aprilie 2020 COMUNICAT DE PRESĂ Fond special pentru criza coronavirusului În ședința de Consiliu Județean de azi s-a stabilit o realocare a fondurilor bugetare ale CJ Ilfov. Astfel 12,5 milioane de lei vor fi alocate pentru instituțiile din subordinea Consiliului – Spitalul Județean Clinic de Urgență, Spitalul de Obstetrică-Ginecologie Buftea și Spitalul de Psihiatrie ”Eftimie Diamandescu” (Bălăceanca), Direcția Protecția Copilului,  dar și partenerului nostru, Ambulanța București-Ilfov, pentru achiziția materialelor sanitare de protecție [...]
2 aprilie 2020 ANUNȚ DE PRESĂ Ședința extraordinară a Consiliului Județean Ilfov va avea loc mâine, 3 aprilie, de la ora 11.00. Ședința se va ține online - fiecare consilier județean a primit un user si o parolă pe care le va folosi să se logheze pe platforma de videoconferință. Ordinea de zi poate fi consultată aici: http://www.cjilfov.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=59&Itemid=183&lang=ro
2 aprilie 2020 COMUNICAT DE PRESĂ Ambulanța București-Ilfov a primit 10.000 de măști de protecție de la Consiliul Județean Consiliul Județean Ilfov susține eforturile medicilor și ale ambulanțierilor aflați în linia întâi în lupta cu pandemia de coronavirus. Președintele CJ Ilfov ține permanent legătura cu directorii spitalelor din subordine, cu medicii de familie și cu directorul ambulanței și este la curent cu lipsa materialelor sanitare. Marian Petrache, președintele CJ Ilfov: ”Consiliul Județean oferă Ambulanței București-Ilfov [...]
Image not available

Palatul Brâncovenesc de la Mogoșoaia

Palatul Mogoșoaia

Palatul Știrbei

Image not available

Mânăstirea Căldărușani

Image not available

Manastirea Samurcasesti

Image not available

Mânăstirea Snagov

București, 11 martie 2020

COMUNICAT DE PRESĂ

MĂSURI DE PREVENȚIE ÎN CONTEXTUL ALERTEI DE CORONAVIRUS, LA NIVELUL CJ ILFOV

Pe fondul creșterii riscului de infectare cu coronavirus, pentru a asigura serviciile pe care CJ Ilfov le oferă cetățenilor, petru a proteja publicul, dar și angajații instituției noastre și în urma recomandărilor MAI, conducerea CJ Ilfov – președintele CJ Ilfov, vicepreședinții CJ Ilfov, secretarul județului și directorii direcțiilor de specialitate au stabilit următoarele măsuri:

1. Se restricționează toate serviciile de relații cu publicul. Toate documentele necesare desfășurării activității vor fi accesibile ONLINE, pe site www.cjilfov.ro sau vor fi trimise prin poștă ori servicii de curierat. Toate solicitările sunt așteptate pe e-mail, la adresa cjilfov@cjilfov.ro. Încărcarea documentelor sau relații suplimentare se pot obține pe siteul nostru – www.cjilfov.ro, în paginile destinate fiecărei direcții de specialitate. De asemenea orice informații pot fi primite la numerele de telefon – 021/ 212.56.93, 021/ 212.56.94, 021/ 212.56.95

2. Curierii externi au de asemenea accesul restricționat în incinta CJ Ilfov.

3. Asigurarea materialelor igienico-sanitare, dezinfectarea spațiilor comune de cel puțin trei ori pe zi și asigurarea că fiecare persoană care intră în instituție respectă normele de igienă și protecție stabilite.

4. Angajații vor lucra prin rotație, conform schemelor întocmite de șefii ierarhici și vor veni la serviciu la intervale diferite.

5. Fiecare angajat va completa un chestionar tipizat referitor la trasabilitatea COVID-19.

6. Serviciile din subordinea CJ Ilfov vor lua măsuri similare petru prevenția infecțiilor cu COVID-19, atât pentru personalul propriu, cât și pentru cetățenii interesați.

Măsurile se aplică de mâine, 12 martie, până la data de 24 martie, cu posibilitatea de prelungire. Mulțumim atât angajaților, cât și dumneavoastră, publicul, pentru înțelegere. În această perioadă trebuie să fim cu toții conștienți că ține doar de noi să limităm răspândirea coronavirusului, prin acțiuni responsabile și grijă față de rude, prieteni sau colegi.

Intrucât contactul cu publicul a fost restricționat, vă rugăm să  ne contactați pe adresa de e-mail a Consiliului Județean Ilfov: cjilfov@cjilfov.ro

DIRECȚIA INVESTIȚII

Începând cu 12.03.2020 orice document care necesită analiză din partea Direcției Investiții (Sesizări, petiții, situații de lucrări, facturi, corespondență, etc.) se va transmite online după cum urmează:

1.Serviciul Administrare Drumuri Județene: drumuri@cjilfov.ro

2.Serviciul Lucrări Publice: serv_investitii@cjilfov.ro

3.Serviciul Achiziții Publice: serv_investitii@cjilfov.ro

4.Biroul Patrimoniu: serv_investitii@cjilfov.ro

5.Biroul Monitorizare Contracte Asociere: contracteasociere@yahoo.com

Totodată Direcția Investiții va transmite răspunsurile tot on-line în termen legal

1. Documentele necesare pentru obținerea acordului de utilizare a zonei drumului județean sunt prezentate în documentul anexat.

2. Toate documentele se vor depune online (scanate) la adresa de e-mail: acord.drumuri@cjilfov.ro

3. După transmiterea documentației, aceasta va intra în analiză și se pot solicita online clarificări.

4. În momentul eliberării acordului se va înștiința beneficiarul în vederea achitării tarifului de emitere. Tariful pentru emiterea acordului de drumuri este de 103,4 lei pentru persoane fizice și 112,1 lei pentru persoane juridice și se va achita în contul RO48TREZ42121160250XXXXX deschis la Trezoreria Ilfov, Beneficiar: JUDEȚUL ILFOV – CIF 4192545

5. După achitarea acestuia, se va transmite ordinul de plată pentru verificare, iar în momentul încasării tarifului se va elibera acordul în format electronic.

Documente anexate

Acte necesare pentru acord 

Cerere emitere acord 

_______________________________________________________

DIRECȚIA URBANISM și AMENAJAREA TERITORIULUI

Comisia Tehnică de Amenajare a Teritoriului și Urbanism (CTATU) își suspendă activitatea până la data de 31.03.2020, cu posibilitatea prelungirii acestei suspendări în funcție de evoluția situației epidemiologice.

În consecință, în acestă perioadă nu vor fi înregistrate cereri pentru avizarea documentațiilor de urbanism și amenajarea teritoriului.

Cereri pentru emiterea Certificatelor de Urbanism (CU), Autorizațiilor de Construire/Desfiinţare (AC/AD), Avizelor structurii de specialitate pentru CU sau AC/AD, precum și alte solicitări se vor înregistra doar în format electronic la adresa de mail: urbanism@cjilfov.ro. Numarul de înregistrare și cuantumul taxelor aferente solicitărilor înregistrate electronic vor fi comunicate ulterior prin poșta electronică.

Documente anexate

Formularele se pot descărca accesând linkul următor: documente anexate

_____________________________________________________

DIRECȚIA ECONOMICĂ 

Pentru comunicarea cu Direcția Economică se va folosi adresa de e-mail directia.economica@cjilfov.ro

Plata taxelor se va efectua prin virament bancar în următoarele conturi deschise la Trezoreria operativă Ilfov, beneficiar: Județul Ilfov, C.U.I: 4192545.

RO52TREZ42121160203XXXXX - Taxe si tarife pentru eliberarea de licente si autorizatii de functionare (Direcția Urbanism)

RO48TREZ42121160250XXXXX - Alte taxe pe utilizarea bunurilor, autorizarea utilizarii bunurilor sau pe desfasurare de activitati (Direcția Investiții)

RO70TREZ42121A300530XXXX - Alte venituri din concesiuni si inchirieri de catre institutiile publice

RO93TREZ42121300250XXXXX - Alte venituri din proprietate(taxă privind soluționarea dosarelor de schimbare a numelui pe cale administrativă în regim de urgență)

RO58TREZ4215006XXX000266 - Disponibil pentru sume de mandat și sume in depozit(garanții de participare la licitații)

RO62TREZ24A510103200103X - Autorități publice și acțiuni externe- Încălzit, iluminat și forță motrică

RO78TREZ24A510103200104X - Autorități publice și acțiuni externe- Apă, canal și salubritate

RO78TREZ24A510103850101X - Autorități publice și acțiuni externe- Autorități executive- Plăți efetuate în anii precedenți și recuperate în anul curent în secțiunea de funcționare a bugetului local

Strategia "Orizont 2020"

Newsletter

Vizitatori

Vizite totale 159991